carmina burana

To see a world in a grain of sand and a heaven in a wild flower, hold infinity in the palm of your hand and eternity in an hour.

2008/09/24

Ibland kan jag skratta åt en bild

Idag pratade de om myskoxar på teven.
Eller rättare sagt en oxe.
Från Norge.
Som är här på besök.
Tjejerna i Härjedalen (de ä visst inte så många)
behöver nån att ligga med.
Annars går det åt skogen.
Och då, när jag tittade på de här mysko oxarna,
ja då tyckte jag att de såg rätt märkliga ut.

Men inte lika märkliga som tapiren.....

(Ps. Skrattade så fruktansvärt dant, för mig själv, när jag hittade den här bilden, att jag var tvungen att gå och kissa...)

3 kommentarer:

  • Klockan 25 september 2008 kl. 07:29 , Anonymous Anonym sa...

    Hahaha, när vi var på djurparken i lördags så kollade vi på Tapiren och den han verkligen lukta runt ett hörn om den ville. Den vi såg nosade på en stor gren och kunde liksom komma runt grenarna och kolla läget med näsan. Sååå knasigt det såg ut. Och så med de tänderna som liksom är lite överbettsaktiga blir det ju än roligare.

     
  • Klockan 26 september 2008 kl. 10:41 , Anonymous Anonym sa...

    vilket markant tandkött!!!

     
  • Klockan 26 september 2008 kl. 11:31 , Blogger Carmina Burana sa...

    ...ja jag skrattar ihjäl mig åt det här. och din kommentar är underbar A. fan vilken briljant näsapparat de har!
    och just det där med tänderna som är så små och den överrepresentation av tandkött som dyker upp gör liksom hela bilden heeeelt oemotståndlig. de smådrogade ögonen blir ju liksom bara pricken över iet.

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida