carmina burana

To see a world in a grain of sand and a heaven in a wild flower, hold infinity in the palm of your hand and eternity in an hour.

2008/10/26

Söndag i sängen

Söndag.
Den dag i veckan som kan både lugna själen och stressa den.
Just idag gör den mig lugn.
Gör hemsysslor.
Som att tvätta kläder för hand.
Surt för ryggslutet men jag slipper gå med rumpan bar.
Funderar på att sätta en bröddeg. Skulle vara gott med hembakat.
Igår shoppade jag.
Idag borde jag gå och handla mjölk.
Orkar jag det?
Vete fan....

3 kommentarer:

  • Klockan 26 oktober 2008 kl. 17:50 , Anonymous Anonym sa...

    Att kunna shoppa när man vet att ekonomin klarar av det är fantastiskt skoj, det är du värd flera gånger om.

    Söndagar är bra, lata sådana är inte alls fel...

    Kram

     
  • Klockan 31 oktober 2008 kl. 08:52 , Anonymous Anonym sa...

    "Vete fan" är ett skönt uttruck att slänga sig med!

     
  • Klockan 14 november 2008 kl. 16:23 , Anonymous Anonym sa...

    http://hanky.se/Therror/33299

    Kolla snygga Hallå vin-tjejen då! :)

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida