carmina burana

To see a world in a grain of sand and a heaven in a wild flower, hold infinity in the palm of your hand and eternity in an hour.

2007/04/15

Aus Berlin, jaaaaaahhhhhhhh........



Ja, såna här äter de i Tyskland, det har jag förstått. Men jag kan inte säga att åsynen av dessa små senapsgarnerade köttpinnar kan övertyga mig att frångå min annars så köttbefriade kost. Dock önskar jag alla en smaklig måltid som faktiskt gillar såna här.

Jag ska till Berlin. Det är mitt i natten och jag ska upp om 4½ timma och nu ska jag sova. Kommer att åka till denna stad för första gången och det ska bli så übernajs så det finns inte. Har packat som att jag skulle till Sibirien i 12 månader men va fan gör det. Skyller på att jag är tjej, eller nåt, för jag gillar att packa. Det ser så "på väg" ut där det ligger, vikt och ihoppressat i små rara högar.

Göta Petter så mycket klockan är. Godnatt Sverige. Hörs om ett tag.

2 kommentarer:

  • Klockan 15 april 2007 kl. 20:34 , Anonymous Anonym sa...

    Ha en jättetrevlig resa och hoppas du orkade med din väska.

    Nu har jag börjat räkna på den där lägenheten på landet....inte ledig ännu, men fastighetsägaren har bett mig att räkna. Nuvarande hyresgäst har fått ett förslag som vi hoppas på att hon nappar på....
    Vill så gärna att det ska gå ihop sig...känns som att denna chans inte kommer igen på bra många år annars. Det kommer att bli supertight om det nu går.
    Men det nog värt det för att få komma ut på landet.

    Kram

     
  • Klockan 16 april 2007 kl. 12:33 , Anonymous Anonym sa...

    vilken jävla bild! blir ju inte sugen direkt, däremot skrattig. hoppas din resa blir härlig.

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida