carmina burana

To see a world in a grain of sand and a heaven in a wild flower, hold infinity in the palm of your hand and eternity in an hour.

2007/02/05

Idag....

Snön yr i sidled. Himmlen är grå. Blöt i håret och en kasse från Hemköp med bananer, apelsiner, äpplen, yoghurt, mjölk, chilisås och bambuskott. Hemma - kaffe och macka med mycket cheddarost. Ruggig. Lite trött. Ska vila. I luren Den Fina. Gör mig trygg och lugn och varm. Rosa plychbyxor och randiga raggsockar. I högtalarna Lambshops mjuka melodier. Kanske ska tända några värmeljus. Är kär.

2 kommentarer:

  • Klockan 6 februari 2007 kl. 00:28 , Anonymous Anonym sa...

    Vilken otroligt vacker bild du hittade. Det är ju så fint..det här är så fint. Du finns i mina tankar och bor i mitt hjärta. Fina fina..

     
  • Klockan 6 februari 2007 kl. 18:40 , Anonymous Anonym sa...

    Ja! Bilden! Så underbart jävla vackert...Jag äter macka med mycket smör och tomat. Till det en hög med majs. Blev så sugen på just det här.
    Jag är också väldigt kär...

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida