carmina burana

To see a world in a grain of sand and a heaven in a wild flower, hold infinity in the palm of your hand and eternity in an hour.

2007/08/22

Trött på....

Googlade trött. Fick den här bilden. Blev förtjust och här är den.

Trött på att dygnet bara har 24 timmar. Trött på att kroppen väljer att fucka med mig just nu. JAG HAR INTE TID!!!!!!
Trött på att jag inte hinner med så mycket som jag skulle vilja hinna varje dag. Trött som faaaan på att jag träffar min käresta så lite nu. Trött på mitt eget gnäll.......

Jorå...satte... eh, men annars är det bra!

4 kommentarer:

  • Klockan 22 augusti 2007 kl. 20:22 , Anonymous Anonym sa...

    Jag kan inte trolla fram fler timmar på dygnet och inte trolla din kropp kry inte heller trolla fram lite extra "hinna med kraft". Men jag kan skicka stödkramar till dig från mig. Och de är många och långa som förhoppningsvis gör de det lite lättare.

    Tiden med käresta kommer snart bytas mot närhet varje kväll...det är inte illa att se fram emot.

    Att du gnäller är helt ok, för det händer så attans sällan att jag läser eller hör gnäll från dig.
    När jag gnällt av mig lite går det oftast lite lättare en tid efter, hoppas det är så med dig oxå.

    Kramen

     
  • Klockan 22 augusti 2007 kl. 21:31 , Blogger Carmina Burana sa...

    ...fan vad du är underbar!!!

     
  • Klockan 23 augusti 2007 kl. 09:45 , Anonymous Anonym sa...

    Bilden är fantastisk. Så där ser jag ut just nu. Satan vad jag önskar att jag kunde utöva någon slags handpåläggarhealing på dig. Du ska må bra!!!!

     
  • Klockan 23 augusti 2007 kl. 13:20 , Blogger Carmina Burana sa...

    ...känner handen, god och varm.

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida