carmina burana

To see a world in a grain of sand and a heaven in a wild flower, hold infinity in the palm of your hand and eternity in an hour.

2007/05/08

Bodil och hennes minicirkus.



"Publiken får bland annat se minigrisen Rosa dansa balett i föreställningen Svinsjön och beskåda bullterriern Kricka balansera ett brinnande ljus på sitt huvud. Mästerkatten Mikael hoppar dödsföraktande genom brinnande ringar och leker hoppa bock med sina hundkamrater. Diviga gåsen Gudrun räknar, papegojungarna är med och nya i sommar är två spänstiga afrikanska dvärgkillingar."
Detta mina vänner är ett måste den här sommaren. Att se Bodils minicirkus. Kollade upp turnéplanen nyss och insåg till min förtvivlan att hon var här i Linköping den 30 april. Men jag tror att man kan reparera den skadan genom att åka till Valdemarsvik när hon kommer dit. Jepp, så får det bli.
Galaxer i mina braxer så kul det ska bli.

5 kommentarer:

  • Klockan 8 maj 2007 kl. 22:16 , Anonymous Anonym sa...

    Får vi följa med?

    Åhh, det vill nog mina töser oxå se. Ja, jag med så klart. Hmm, den 20 juli är en pappadag. Men jag ska kolla om det går att lösa. Gör det ngt om pappan följer med?

     
  • Klockan 9 maj 2007 kl. 10:00 , Anonymous Anonym sa...

    Herregud, jag kan inte annat än varmt rekommendera miss bodils show. JAg har aldrig stött på något liknande i hela mitt liv!

     
  • Klockan 9 maj 2007 kl. 11:37 , Blogger Carmina Burana sa...

    ....jag pratade med E om det här igår och vi kommer i alla fall att försöka komma iväg. det är ju i semestertider så man vet ju inte. hon är ju i björkvik den 29/7 och det är väl inte heller allt för långt härifrån så funkar inte valdemarsvik så kanske det går. troligtvis kommer vi att fylla en bilen men om vi ska dra är det väl självklart att du och tjejerna kan hänga på, bara ni kirrar egen kärra. the more the merrier.
    :)

    och du sophy, jag har verkligen lyckats få upp detta intensiva intresse för la bodil på grund av dig och din story från förra sommaren. det är dessutom tack vare den storyn som jag fick kontakt med E ju, så herregud så betydelsefulla både du och bodil är för mitt nuvarande fantatiska kärleksliv.
    love is in the air....

     
  • Klockan 9 maj 2007 kl. 12:49 , Anonymous Anonym sa...

    Var ligger Björkvik?
    Självklart åker vi egen bil :-)

    Längtar, har hört om mini-cirkusen men aldrig sett. Ska bli kul!

     
  • Klockan 9 maj 2007 kl. 15:19 , Blogger Carmina Burana sa...

    ...björkvik ligger i närheten av katrineholm. exakt var kommer jag inte ihåg men det bör väl gå att luska ut.
    :)

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida