carmina burana

To see a world in a grain of sand and a heaven in a wild flower, hold infinity in the palm of your hand and eternity in an hour.

2007/05/04

vila... lugn... ro... stilla...

Har ont. Ryggen känns som att allt inuti den är för kort, för trångt och på fel plats. När jag reser mig upp skjuter vassa spjut rakt upp inuti ryggen och ner i benen så jag nästan tappar andan. Ibland gillar jag inte att vara kroniskt sjuk.

Imorgon ska jag vila lite. På landet. Hittade den här fina skylten av vändplatsen där väg 1 börjar. Vägarna har ju alltid hetat Väg 1, 2, 3 osv. men nu får de inte heta det längre. EU.

Min fina kvinna ser på mig när jag vaknar och säger "Kom. Ligg lite på min arm." Jag lägger mig på hennes arm med pannan mot hennes varma hud och känner hennes armar runt omkring mig. Blundar och inser att doften av E är den finaste jag vet.

3 kommentarer:

  • Klockan 5 maj 2007 kl. 19:55 , Anonymous Anonym sa...

    Hopas du har kunnat vila mkt idag. Att det underbara vädret gör under med din onda rygg. Jag blåser över en stor pust med "bli bättre" och hoppas att de tar på precis det mest onda i ryggen så det blåser iväg.

    Vad ska vägarna heta nu?

    Att ligga på kärestas arm, det är underbart. Jag vill oxå....

     
  • Klockan 6 maj 2007 kl. 12:43 , Anonymous Anonym sa...

    Kära älskade vän! Jag har också haft ont i helgen. Ryggen är besvärlig. Hoppas du mår bättre nu. Varm kram till dig.

     
  • Klockan 19 maj 2010 kl. 09:12 , Anonymous Anonym sa...

    pucko det är inte på grund av EU! det är för att brand säkerhets tjänsten tyckte det var förvirade!!!!

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida